Let op: Mocht je geen kwartaalmail met spaarpunten hebben ontvangen controleer dan eerst je SPAM box. Het komt regelmatig voor dat de kwartaalmail door het desbetreffende mailprogramma in de SPAM box of overige mappen als RECLAME (gmail) geplaatst wordt.

In slechts 3 stappen kun je je spaarpunten opwaarderen. Log in met je accountgegevens, vervolgens ga je naar ‘Mijn Spaarpunten’ en voer je de unieke code in die je ontvangen hebt per e-mail, in het daarvoor bestemde invoerveld. Klik daarna op de knop ‘opwaarderen’. Je spaarpunten zijn nu opgewaardeerd.

Ik heb al een account

Ik heb nog geen account

Hoe werkt het?

  1. Log in met jouw account op Puntenplein.
    Ga in jouw account naar ‘Mijn Spaarpunten’. Op deze pagina kun je je spaarpunten opwaarderen.
  2. In het daarvoor bestemde veld vul je je unieke code in. Het systeem controleert meteen of de ingevulde code geldig is. Na uitgifte is de ontvangen code 3 maanden geldig (hierna vervalt deze). Je kunt de code slechts 1 keer invoeren.
  3. Klik op de knop ‘opwaarderen’
    Hierna worden je opgewaardeerde punten direct bijgeschreven op je account.